AS "Sadales tīkls" klientu serviss

KĀ AR MUMS SAZINĀTIES?

Klientu serviss (bezmaksas uzziņas) - 8403 (darba dienās no plkst. 8.00 līdz 20.00)​

Bojājumu pieteikšana (bezmaksas uzziņas) - 8404 (24h)
Klientu serviss (zvaniem no ārzemēm) +371 677 27403 (darba dienās no plkst.8.00 līdz 20.00)
E-pasts - st@sadalestikls.lv

 

Aicinām izmantot klientu portālu www.e-st.lv, kas klientu ērtībām piedāvā šādas iespējas:

  • nodot skaitītāja rādījumus; 
  • aplūkot tehnisko informāciju un kontaktinformāciju, kas saistīta ar sadales sistēmas pakalpojuma līgumu;
  • pieteikt pakalpojumus tiešsaistē;
  • sekot līdzi patēriņa grafikam;
  • iegūt informāciju par plānotajiem atslēgumiem vai to izmaiņām katrā no klienta objektiem;
  • izmantot iesniegumu un pieteikumu formas dažādiem ar elektroenerģijas piegādi saistītiem pakalpojumiem, ja neesat reģistrēts portāla lietotājs.

 

KĀ NORĒĶINĀTIES PAR AS "SADALES TĪKLS" PAKALPOJUMIEM?

 

AS "Sadales tīkls" pakalpojumu rēķinu apmaksu var veikt visās Latvijas komercbankās uz sekojošiem AS "Sadales tīkls" norēķinu kontiem:

 

  • AS "Swedbank" LV31HABA0551016876683
  • AS "SEB Banka" LV30UNLA0050010406568

 

Veicot bezskaidras naudas norēķinu, pārliecinieties, vai maksājuma mērķī norādīta PRECĪZA un PILNĪGA rēķina vai līguma informācija!