26.03.2021
AS "Sadales tīkls" 2020. gada elektrodrošības kampaņa "Elektrība – jaudīga, bet draudīga" izcīnījusi divas balvas Baltijas lielākajā komunikācijas nozares konkursā "Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2021". Starptautiskas žūrijas vērtējumā kampaņa ieguva 2. vietu kategorijā "Korporatīvā ilgtspēja un atbildība", kā arī 3. vietu kategorijā "Labākā valsts (publiskā) sektora kampaņa". Kampaņu konkursam "Sadales tīkls" pieteica kopā ar sadarbības partneri – reklāmas aģentūru "Adell".
“Saņemtais novērtējums apliecina “Sadales tīkla” elektrodrošības aktivitāšu nozīmīgumu sabiedrībai. Protams, ar šo kampaņu nekas nebeidzas – cilvēku zināšanas, attieksme un uzvedība mainās tikai ilgstoša, nemitīga darba rezultātā, tomēr ceru, ka vismaz kāda veselību vai pat dzīvību esam izglābuši jau ar šo projektu. Īpašs paldies visiem tiem darbiniekiem, kuri iesaistījās projekta aktivitātēs – no komunikācijas plānošanas, vēstījumu slīpēšanas un aktivitāšu īstenošanas līdz līdzdalībai elektrodrošības stundās skolās, bērnu nometnēs un citos pasākumos,” saka “Sadales tīkla” komunikācijas direktore Gunta Līne.
Augstu novērtētā elektrodrošības kampaņa ietvēra vairākas aktivitātes: transformatoru apakšstaciju apgleznošanas projektu “Uzlādē krāsas”, kas īstenots sadarbībā ar Latvijas Kultūras izaugsmes fondu, sadarbībā ar pētījumu centru SKDS izstrādāto pētījumu “Latvijas iedzīvotāju izpratne par elektrodrošību” un iegūto datu publisku komunikāciju, elektrodrošības mācību īsfilmu, kas veidota sadarbībā ar reklāmas aģentūru “Adell”, “Sadales tīkla” elektrodrošības vēstnešu aktivitātes, ar vērtīgām un pamācošām vieslekcijām viesojoties izglītības iestādēs visā Latvijā, kā arī mediju pasākumu, kurā prezentēti pētījuma dati un organizēta elektrodrošības īsfilmas pirmizrāde. Dalībai mediju pasākumā tika uzrunāti Neatliekamā medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) un Izglītības un zinātnes ministrijas pārstāvji. Kā kampaņas vēstneši tika piesaistīti arī pusaudžu vidū zināmi blogeri.
Šogad konkursā 18 kategorijās dalībnieki no Latvijas, Lietuvas un Baltkrievijas iesniedza vairāk nekā 170 darbus. Finālam katrā kategorijā tika virzīti ne vairāk kā četri projekti, ko starptautiskā žūrija izraudzījās kā labākos. Finālisti izcīnīja tiesības savas kampaņas prezentēt un aizstāvēt žūrijas pārstāvju priekšā. Atkarībā no iegūto punktu skaita ikvienā kategorijā tika izraudzīti pirmo trīs vietu ieguvēji (izņēmums – kategorijas, kurās finālam kvalificējās mazāk nekā trīs projekti).
“Mi:t&Links. Baltic Communication Awards” ir ikgadējs starptautisks komunikācijas nozares notikums, kura mērķis ir dot iespēju industrijas profesionāļiem dalīties ar labāko praksi, kā arī godalgot labākos projektus un kampaņas. To organizē Latvijas Komunikācijas asociācija (LaKA) un komunikācijas aģentūra “Public ID Group”.