AS “Sadales tīkls” ārkārtējās situācijas laikā klientu apkalpošanu nodrošinās tikai attālināti

Rūpējoties par klientu un darbinieku veselību, AS "Sadales tīkls" no ceturtdienas, 19. novembra, pārtrauks klientu apkalpošanu klātienē (reģionālajās nodaļās) un līdz ārkārtējās situācijas beigām nodrošinās klientu apkalpošanu tikai attālināti. Klienti tiek aicināti pakalpojumus pieteikt un saņemt interneta vidē, kur visu diennakti pieejami 100 % uzņēmuma nodrošināto pakalpojumu. Iedzīvotāju ērtībai plānveida elektrotīkla remonta un uzturēšanas darbi, kurus atcelt nav iespējams, tiek organizēti tā, lai elektroapgādes pārtraukumi notiktu uz iespējami īsu laiku.

AS “Sadales tīkls” e-vidē ir attīstījis plašu klientu pašapkalpošanās un attālinātas apkalpošanas sistēmu. Mājaslapā www.sadalestikls.lv un klientu portālā www.e-st.lv ir iespējams ātri un ērti noskaidrot ikvienu ar elektroapgādi saistītu jautājumu, pieteikt nepieciešamos pakalpojumus, kā arī veikt tehnisko projektu saskaņojumus. Sadaļā “E-saskaņojumi” iespējams saskaņot būvprojektus, topogrāfiskos plānus vai iegūt atļaujas rakšanas un mežizstrādes darbu veikšanai. Tikmēr mājaslapas Digitālajā kartē ir ērti pieejama informācija par darbiem elektrotīklā. Ja nepieciešamas plašākas ekspertu konsultācijas, iespējams pieteikt attālinātu konsultāciju, tostarp video formātā.

Lēmums uz ārkārtējas situācijas laiku pārtraukt klientu apkalpošanu klātienē, šādi novēršot klātienes kontakta iespējamību, mums ļaus maksimāli efektīvi iesaistīties koronavīrusa izplatības ierobežošanā, kā arī parūpēties gan par klientu, gan mūsu darbinieku drošību un veselību. Jāuzsver, ka šīs izmaiņas neietekmēs uzņēmuma pakalpojumu pieejamību, jo visi pakalpojumi 24/7 ir pieejami interneta vidē,” saka AS “Sadales tīkls” izpilddirektors Sandis Jansons.

Iespēja pakalpojumus pieteikt un saņemt attālināti, neizejot no mājām, ir populāra iedzīvotāju vidū. Šī gada laikā pakalpojumus e-vidē pieteikuši jau 95 % “Sadales tīkla” klientu.

Pandēmijas laikā un īpaši ārkārtas situācijas laikā “Sadales tīkls” ir ieviesis izmaiņas ikdienas darba procesos – ikviens darbinieks, kuram darba pienākumi to atļauj, tiek aicināts strādāt no mājām. Lai nodrošinātu kvalitatīvu elektroapgādi, kas īpaši svarīga attālinātā darba un attālināto mācību laikā, turpinās plānveida elektrotīkla remonta un uzturēšanas darbi, tos organizējot tā, lai elektroapgādes pārtraukumi notiktu uz iespējami īsu laiku. Darbi tiek veikti, stingri ievērojot valstī noteiktos epidemioloģiskās drošības pasākumus.  Strikti ievērojot epidemioloģiskās drošības pasākumus, visā Latvijā turpinās arī elektroenerģijas skaitītāju nomaiņa uz viedajiem.

Uzņēmuma telpās regulāri tiek veikta tīrīšana un dezinfekcija, kā arī ar individuālajiem aizsardzības līdzekļiem – sejas maskām un dezinfekcijas līdzekļiem – tiek nodrošināti visi darbinieki.