AS “Sadales tīkls” prioritātes 2019. gadā – digitālie risinājumi un pakalpojumi klientiem
01.02.2019
Turpinot darbības efektivitātes paaugstināšanas programmu un elektrotīkla atjaunošanu, lai nodrošinātu klientiem kvalitatīvu un drošu elektroapgādi, AS “Sadales tīkls” šogad īpašu uzmanību pievērsīs digitālo risinājumu ieviešanai savā darbā. Tiks ieviesti būtiski uzlabojumi klientu portālā e-st.lv, lai pakalpojumu pieteikšana klientiem būtu pēc iespējas ērtāka, ātrāka un vienkāršāka. Savukārt mājas lapā tiks izveidota Digitālā karte kurā ikviens varēs redzēt, vai viņu īpašumā ir elektroapgādes pārtraukums, aplūkot informāciju par elektrolīniju trašu tīrīšanu un investīciju projektiem. Jau šobrīd juridiskās personas visas ar elektrotīkla pieslēgumu saistītās darbības, parakstīt līgumus, kā arī sekot līdzi pieslēguma ierīkošanas gaitai var elektroniski klientu portālā, kas būtiski ietaupa klientu laiku un ļauj pieslēgumus realizēt daudz ātrāk un ērtāk.